Skip to main content

      Visage - Dreamer I Know [2013]

      Visage - Dreamer I Know
      • Artist
        Visage
      • Title
        Dreamer I Know
      • Released
        22 Jul 2013
      • Type
        Single
      • Format
        10 x File, MP3, Single
      • Label
        Blitz Club Records
      • Catalog#
        BZCR013
      • Country
        UK
      • Rating
      • Genres
        Pop
      • Styles
        Vocal
      Download
      Title/ArtistTime
      1
      Dreamer I Know (Radio Edit)
      Visage
      3:41
      2
      Digital Age (Original Mix)
      Visage
      3:41
      3
      Dreamer I Know (Sare Havlicek 'Dreaming of Me' Remix)
      Visage
      4:33
      4
      Dreamer I Know (Max Essa Remix)
      Visage
      7:29
      5
      Dreamer I Know (Extended Mix)
      Visage
      6:23
      6
      Dreamer I Know (Mick Macneil Remix)
      Visage
      4:58
      7
      Dreamer I Know (The Skintologists Strange Version)
      Visage
      8:03
      8
      Dreamer I Know (Instrumental)
      Visage
      3:41
      9
      Digital Age (Sare Havlicek Kong Mix)
      Visage
      4:56
      10
      Dreamer I Know (Sare Havlicek 'Dreaming of Me' Dub)
      Visage
      4:48

      Comments

      RObert POland said…
      Siema Rambul. To ja trochę z innej beczki - czy znasz zespół Eurasianeyes ? Jak pierwszy raz usłyszałem Silent Cries to pomyślałem, że to nowy Ultravox albo Midge Ure :)

      PS. Ostatnio chyba nadajemy na podobnych falach - płyta Frozen Autumn też od zeszłego roku pobrzmiewa u mnie często.

      ROb
      Rambul said…
      Nie słyszałem wcześniej o tym zespole. Posłuchałem sobie tejstera na YT (http://www.youtube.com/watch?v=IN3cwla-XjY) i być może będzie ciekawie. Drugi wydaje się być niezły.

      Co do albumu Frozen Autumn to rzeczywiście jest to płyta wyśmienita. Chyba jak dotąd najlepszy ich album.

      Pozdrawiam.