Skip to main content

      Patrick O'Hearn - Eldorado [1989]

      Artist: Patrick O'Hearn
      Title: Eldorado
      Year: 1989
      Type: Album
      Format: Vinyl, LP, Album
      Label: Private Music
      Catalog: 2054-1-P
      Country: US
      Duration: 45:40
      Genres: Electronic
      Styles: Ambient, New Age
      Patrick O'Hearn - Eldorado
      • Artist
        Patrick O'Hearn
      • Title
        Eldorado
      • Released
        1989
      • Type
        Album
      • Format
        Vinyl, LP, Album
      • Label
        Private Music
      • Catalog#
        2054-1-P
      • Country
        US
      • Rating
      • Genres
        Electronic
      • Styles
        Ambient
        New Age
      Download
      Title/ArtistTime
      A1
      Amazon Waltz
      Patrick O'Hearn
      4:23
      A2
      Nepalese Tango
      Patrick O'Hearn
      3:40
      A3
      Black Delilah
      Patrick O'Hearn
      5:12
      A4
      Chattahoochee Field Day
      Patrick O'Hearn
      5:21
      A5
      The Illusionist
      Patrick O'Hearn
      4:24
      B1
      One Eyed Jacks
      Patrick O'Hearn
      3:59
      B2
      Hear Our Prayer
      Patrick O'Hearn
      3:57
      B3
      Delicate
      Patrick O'Hearn
      5:01
      B4
      Eldorado
      Patrick O'Hearn
      5:03
      B5
      There's Always Tomorrow
      Patrick O'Hearn
      4:40

      Comments

      Anonymous said…
      Witam. Mam pytanko nieco z innej beczki. Prowadziłam z kolegą podobnego bloga i niestety za umieszczanie linków do plików został on zablokowany. Tutaj widzę działa to bez problemów. Jak to działa? Może o czymś nie wiem? Skrobnij słówko. Dzięki i pozdrawiam.
      Rambul said…
      Witam.
      To zależy jakie pliki umieszczałeś na blogu. Czy były to nowości wydawnicze? Czy tak jak u mnie, większość płyt z lat osiemdziesiątych, często zespołów, które rozpadły się po wydaniu kilku singli w tym okresie. Poza tym bloga prowadzę nie po to, żeby zarobić na ściąganiu plików przez użytkowników, tylko żeby przekazać innym swoją wiedzę. Grono moich użytkowników nie jest więc duże, ale mam kliku fanów :) Poza tym od początku używam javascriptu do generowania postów (na początku w celu ukrycia linków przed googlem), ale wiem, że w dzisiejszych czasach google i tak wszystko indeksuje i nic się przed nim nie ukryje. Rzadko też mi się trafiają powiadomienia o naruszeniu praw autorskich, i gdy się już zdarzą to blogspot sam mi takie posty przerzuca do draftów, a ja nie wrzucam ich ponownie. I to cały sekret moje sukcesu :)
      Pozdrawiam.